Shut the fuck up

Galet lugn dag idag, har pluggat lite, övningskört pyttelite, och legat i sängen resterande tid. Ganska mycket alltså.
Nu sitter jag i sängen, aspigg, med ett glas julmust och funderar på porr.
Inte på att onanera, men på att det kom fram att så många kollade på porr när dom var på lyset i fredags. Kul tycker jag. Man kanske skulle anordna ett porrkalas där man har lite tävlingar och folk får rösta på vilket porrklipp dom tycker är bäst..
hm.
Nej.
Nu ska jag sova, eller läsa. Jag är trött i huvudet men jättepigg i benen. Galet jobbig känsla. haha DÖÖÖÖ
Den här bilden demonstrerar porr otroligt bra, en tuttlisa och en bög.
Förresten är det ju ngn som får däng imorgon. Vet att det kittlas i tårna luddekudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0