sjukaste dagen!

haha, det är verkligen den sjukaste dagen på länge. Kan inte släppa det.

Det började med att suzan lämnade mig för att gå på ärenden på stan. Mattias satt inne på kontoret så jag var själv ute vid ingången.
Helt plötsligt kommer en skitskum man och knackar på dörren. Jag går och öppnar och där står han och ryter om att jag ska ringa en taxi. Till Västerås ska han och jag försöker på ett trevligt sätt att säga att det är nog billigare om han går till tågstation och frågar om tåg. NEJ, dom är ett par jävla toknissar hela bunten. Jag ska bort från den här stan nu. Jag tackar gud och ber han att använda telefonatomaten en bit bort. Han mumlar något ohörbart till svar och går sedan iväg. trodde jag.

..Samtidigt har en annan man anslutit sig till gruppmötet vid dörren. Han ska till kronofogden men också han verkar skum och mumlar massa osammanhängande. Och sen som en blixt från klar himmel kommer den andra tillbaka och sparkar till dörren så jag ramlar in i turistbyrån och undrar vadfan som hände. Helt skakis och med ont i armen ser jag hur idioten går iväg och den andra idioten ser lika dum ut som jag.
Inte var det nog där utan det kommer en tredje idiot och säger att han ska stämma konumentverket för att de har haft sönder hans dator.

HELT SJUK! tre helt random puckon på samma gång.

NU ska jag iallafall se hoffmaestro. Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Kamelen

Hahhaaha jag döööör. Fyfan vad jag skulle ge för att få se när han sparkade till dörren! Shit, vad sjukt!

2010-03-31 @ 23:43:57
URL: http://timetopretend.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0