om inte.-

Jag har ångest och ont i magen idag.
Det började med att jag gick till tandläkaren igår, och förutom ett hål (som att det inte är jobbigt nog) börjar hon prata om att eftersom jag fyller 20 nästa år får jag inte gratis tandläkare. Hon gick igenom olika avtal som jag sedan får välja att gå med eller inte.

Det var droppen. Fan. Jag vill inte bli gammal, det är ju helt sjuk att jag har åldersnoja och ångest för framtiden när jag inte ens tagit studenten. Det här kunde väl vänta till efter iallafall.

Nu ska jag lyssna på musik och överrösta mina tankar.




http://open.spotify.com/user/erikssonanna/playlist/0VU2eNMh8Dw5bKW7CoXWcL

I can’t tolerate
The feelings that I feel when I feel
But don’t you know?
Some feelings never seem to let go

Like a silverblade
I cut my way out of control
But don’t you know?
Some blades will cut you right to the bone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0