weekend wars

Helgen började med en rivstart i fredags, tacka kan jag göra erik stefan och tom.. och mig själv.

det började med middag hemma hos camelhoe! vi lagade cesarsallad som blev förvånandsvärt bra,
sen åkte vi med racerlinnea till katrineholm för att fortsätta hos ellen & daniel. För många personer i deras lägenhet så vi fick sitta på golvet. Vidare till harrys - betalade 80 kr för 10 minuter.. värt! sen sprang jag och kim till lilla, full som en kastrull försökte jag flörta mig in fast klockan inte ens var ett och även fast han sa att vi fick komma in. haha! Träffade erik stefan och tom och tog sällskap till busssen där det roligaste på hela kvällen hände.
Väl framme står två killar och bråkar om att en av dem strulat med den andres tjej.
Det hela slutade med slagsmål och jag önskar att jag kunde lagt upp filmen men den är lite för mycket.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0