tandläkareproblem

Jag ringde nyss tandläkaren för att få en ny bettskena - ja, jag har bettskena.

Jag märkte att hon blev sur när jag frågade om man kunde få en ny så jag drog en historia om att jag hade glömt den på ett hotell i göteborg och att jag omöjligt kunde få tillbaka den och lalalala.
Hon är fortfarande irriterad och säger att det ställer till stora problem och att jag skulle ringt direkt när jag tappade bort den.. vilket jag sa var för tre veckor sen men i själva verket var 3 månader sen. typ.
Måste nu ta nytt avtryck och hon säger att jag måste komma torsdag nästa vecka. Helvete tänker jag, eftersom jag är i berlin då men vågar inte säga något. Jag vågar inte ?!? vad fan är det liksom. Så jag säger jaaa, det blir jättebra och nu har jag en tid i katrineholm, på sjukhuset, för en ny bettskena när jag egentligen är i berlin.

Way to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0