sthlm walle vannala

linnea halonen säger:
vart ställer man sig liksom om man liftar till stockholm?
linnea halonen säger:
haha
annie. säger:
betalar ingen jävla biljett!
annie. säger:
jag vet inte, vilken väg är det?  
linnea halonen säger:
ingen aning.
linnea halonen säger:
örebro?
linnea halonen säger:
göteborg?
linnea halonen säger:
öresund?
linnea halonen säger:
kalmar?
linnea halonen säger:
ingen aning!
annie. säger:
nyköping väl?
annie. säger:
den där stora
annie. säger:
inte mot norrköping iallafall
annie. säger:
antingen nyköping eller den mot walle
annie. säger:
valla menar jag såklart  
linnea halonen säger:
haha
linnea halonen säger:
mot walle säger vi och hamnar i vanalla.
annie. säger:
hahaha
annie. säger:
jag döör


Är det bara jag som är trött eller är det roligt?

Kommentarer
Postat av: Gusten

ja vet inte va som menar med det her.

ngn som fåt KuK.

ja har inte de ialafal fö ja gilar tejer

2009-03-30 @ 23:28:49
Postat av: Gusten

hatar du mej?

2009-04-01 @ 20:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0