oxe

Jahaja, igår drog jag och kim på twilightnight som några av er kanske ser på framsidan av kurren idag. Fantastiskt tycker jag. Viktor det fjanten gömde sig dock vilket var en smula irriterande. Hela twilightgänget borde vara med på bild tycker iallafall jag.

Iallafall så kom vi dit, skämdes för att ålderna i genomsnitt låg på 12 barre och dog lite när ledaren för kvällen sa att det skulle hålla på i tre timmar.
Ledsna blev vi också när vi blev utklassade på frågesporten. Den ända som fick något pris var viktor och vilket pris sen.

Ikväll ska jag iallafall fira linnea och det kommer bli en hejdundrades kväll, själv ska jag dricka drinkar tills jag spyr och gör bort mig som vanligt.
Det här kommer blir bra.

Kommentarer
Postat av: Gusten

12 barr!

GRANBARR!!!

KOTTAR!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0