Snickaren, vindrickaren, kent-lyssnaren

Ni som följt min blogg vet att det kanske inte är det första jag vill visa en arbetsgivare, eller i det här fallet en arbetande på en praktikplats.

 

Kamel jävla Kim råkade slänga ur sig att jag har en blogg och då blev det fart här ska ni veta! Det blev ett jävla tjat om att jag skulle ge ut adressen men jag sa den icke och var ganska lugn eftersom bloggen inte heter något som kan förknippas med mitt namn och jag har heller aldrig skrivit det så en google sökning ger inga resultat och jag tänkte att en rödvinsdrickande biff som lyssnar på kent inte är tillräckligt inteligent för att leta reda på den.

 

Smart som jag var gav jag honom Linneas bloggadress utan en ända tanke på att jag har kommenterat i hennes blogg. När jag ser att han sitter där och letar efter min blogg bland kommentarerna känner jag paniken komma närmare! Jag ringer Linnea i panik och säger att hon måste lösenordsskydda min blogg och hon gör det. Jag får hot om att han kommer knäcka mitt lösenord hur lätt som helst när han kommer hem och jag tror på honom, jag menar, det kanske finns något bakom pannbenet trots yrket snickare och tribalerna på armen! Jag ringer Linnea en än gång med alla perversa inlägg och pilatesbollar i tankarna och säger i panik att hon måste radera hela skiten.

 

Sagt och gjort, bloggen var borta! Så nu får han inga porriga inlägg att läsa på kvällarna framför datorn med ett glas vin och Kents ljuva stämma svagt klingande i bakgrunden!

 

Vill inte nämna ditt namn egentligen MASEN, men känns dig jävligt träffad!


Kommentarer
Postat av: Masen

Nu var det ju inte riktigt såna inlägg jag var ute efter i din blogg. Ville bara reta dig lite en halvtimme på jobbet då jag inte hade något bättre för mig. Hahaha!! Ha det gött...

2009-02-07 @ 22:04:09
URL: http://http://2snubbar.se/masen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0