Linnea

Nu är det Linnea som håller i kontrolerna! eller slår på tangenterna iaf. Jag tycker underhållet av denna blogg är dåligt, kommer börja växa mossa snart om inte anna tar tag i det och det ser inte ut som att hon har några planer på det idag iaf för i skrivade stund springer hon omkring naken och jag hör ljudet av en deodorant som smörjs på i svettiga, håriga armhålor! Ikväll vankas vindrickande och det passar mig perfekt! Ove frågade nyss om jag vill ha fruktsallad och det tackar man ju inte heller nej till! Vi har spelar poch med ove idag och anna och jag blev griniga på varandra som vanligt då båda är världens sämsta förlorare. Hade det itne vart för ove hade vi vart mycket osams nu och inte pratat med varandra på hela kvällen. Som ni hör är han mycket bra den där ove. Anna påstår att hon spelar för att det är kul men både ove och jag har fått stå ut med saker som, "skit ner er", "jävla idiot", ja ni ser, hon tycker det är JÄTTE roligt! Men anna, skit ner dig! Nu hör jag att Anna gör en tabbe, hon borstar tänderna INNAN fruktsalladen, inte bra, inte bra alls! Där gjorde hon en tabbe, fan vilket oflyt hon har! Jävla skit då, nu är det kokta fläsket stekt, hon har satt sin sista potatis!

Kommentarer
Postat av: Gusten

Jag ska gå på toa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0