fågel + kim + planka

Kim och jag var och handlade idag och när vi kom hem från ica så upptäckte vi att det låg en duva utanför dörren.
Duvan var skadad ochkunda varken flyga eller gå (tror vi). Vi ringde till vår kära chef Stefan och han sa att det mest humana vore att slå ihjäl fågeln med en planka.
  Jag övertalade självklart Kim att göra det eftersom jag är en sån kär djurvän.
Jag tog en skyfflel och la fågeln på en passande plats medan kim intog rätt ställning för att få till ett bra slag i huvudet så fågeln skulle slippa lida och dö med en gång, (trodde vi).
Kim slog iallafall en gång, fågeln sprattlade som en galning och kim springer i väg i panik och säger at hon vägrar slå den en gång till. Jag övertalade henne igen att fortsätta eftersom den led ännu mer nu. Så hon gick fram och slog fem gånger hårt i huvudet och snart var fågeln död, (tror vi).

Tack för en mysig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0