ett eget ställe

Nu har jag varit sjuk i en hel vecka. Känns ganska skitjobbigt.
Imorgon ska jag iallafall duscha, borsta mitt hår och ta mig till skolan. tror jag.

 jag satt och räknade idag och kom fram till att om exakt 17 dagar så flyttar jag till egen lägenhet.
det betyder att jag ska diska själv bl.a.
jag har bott med min mamma i stan i 11 år typ och kanske diskat 5 gånger. Jag hatar att diska.
så, alla som sover över får diska. Sen lovade min kära pappa mig och tvätta mina kläder och mamma ska komma o ha matlagningsdagar. Bättre kan det nog inte bli alltså.

Det stora plusset är ändå, som jag har sökt i alla lägenheter, ett stort fönster som är stort nog att man kan sitta i det.
Och det är det i den här lägenhet. Där kommer jag och kamelen sitta och dricka kaffe och röka hela nätterna med petes nya skiva i bakrunden.
När jag tänker på det blir jag varm i hela kroppen och vill sova alla dagar så den första maj väcker mig.

Kommentarer
Postat av: Gusten

ja gilr at bo sjelv

2009-04-15 @ 01:42:04
Postat av: Shilan

Annie! Söt, jag messade dig för typ en vecka sen.. Hör av dig om du vill ta en fika (0739129881). Kan inte fatta att du ska flytta till eget! Anyways, hoppas du mår jättejättebra! Puss

2009-04-17 @ 03:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0