ÅNGEST!

Jag har haft den fetaste jävla ångesten idag men det börjar äntligen lätta lite.
Körde nämligen en amanda igår och drog stekande upp kortet på lilla.
Det slutade med att jag vaknade imorse med panik och räknade ihop att det fattades ca 900kr. Det känns sådär skitjobbigt kan jag säga.
Sjunga kareoke skulle vi självklart göra så vi entrade scenen med ett gäng i 40års åldern som publik och rev av låtar som bad moon rising och hit the road jack.

Det bästa med hela kvällen var nog att jag spydde i en hink som kamelen sen stoppade huvudet i.

Ikväll är vi på't igen men jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska styra näsan mot norrköping eller wingfield. Det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Kamelen

Börjar lätta? du har väl inte glömt att du har supit upp hela studiebidraget som du fick idag va?

2009-04-30 @ 14:44:03
URL: http://timetopretend.devote.se
Postat av: Gusten

lolen

2009-05-01 @ 17:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0